Søk i denne bloggen

fredag 12. mars 2010

Kjapp stemingsrap fra Vågen



                                                 Leno åpnet jammen på Vågen
Eg stakk så vidt nesen innom jammen på Vågen i går. Mest for å høre Fernandos stemme. Var nysgjerrig på om stemmen passet med mitt forestillingsbilde av den. Fernando, stakkars liten var blitt syk. Noe med øret. Men, til gjengjeld gjorde Leno (?) et varmt åpningssett. Reggae-ish vil eg kalle det. Litt i gaten til Bob Marelys barn, i følge min makker på venstre siden av meg. David var der og kompet, og skulle du sett, spille- på- den-blå-steinen gutten med krøllene var der også.

Siden eg ikkje hadde tenkt å løpe ute hele natten så ble det et kjapt hei og hadet med settet til Leno innimellom. Så kun en kjapp stemningsrap i dag.

 Andre folk og annen stemning enn jammen på Lille. Mer bohemaktig vil eg si. Det blir vel kanskje sånn når det er Bossafamilys, David som styrer jammen?
Hvis du lengter litt etter å være bohem for en kveld og høre på soulful musikk så ta turen til Vågen neste torsdag.

4 kommentarer:

  1. hei du skrivandes. takk for makker omtalen:) nå har jeg stukket innom, og syns bloggen din er fin grei og sebar. lykkje til videre. Martinus

    SvarSlett
  2. Så morsomt at du fant veien hit då:) Lykkje til tilbake med dansingen:-)

    SvarSlett
  3. Han heter Lelo Bala :) og Jamvertene var:

    Johannes Bramnes Vaage og Eivind Vilnes

    SvarSlett
  4. hehe..takk. Eg vet jo ka du og Johannes heter kan skjønne. Men det e ikkje alltid like lett om folk vil ha navnene sine på trykk her inne.

    SvarSlett